Callcentermedewerker
Functieomschrijving: als callcentermedewerker voer je veelal outbound-opdrachten uit. Je stelt je ten doel door middel van de telefonische communicatie een product of dienst aan de prospect aan te bieden en te verkopen. Je werkt volledig geautomatiseerd onder verantwoording van de team manager.
Functie-eisen: voor deze functie ben je in ieder geval voor minimaal 16 uur in de week beschikbaar, ook in de avonden. Je dient een prettige telefoonstem te hebben en een dosis aan doorzettingsvermogen en overtuigingskracht. Uiteraard gaat dit gepaard met een commercieel en resultaatgerichte instelling.
Ervaring:je hebt ervaring met het callcenterwerk, dat wil zeggen, telefonische acquisitie.
Startdatum: indien mogelijk per direct.
Contractvorm: je krijgt een uitzendovereenkomst en de uren is conform jouw beschikbaarheid.
Werktijden: afhankelijk van jouw beschikbaarheid kun je in de ochtend-, middag- of de avonduren ingepland worden. Ook kun je per dag twee shiften draaien.
Interesse? Bij interesse ontvang ik graag je CV met je motivatie voor deze functie. Indien je nog vragen hebt, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen op het telefoonnummer 06 20955019