Kernwaarden
NOVAPOINThecht zich aan de kernwaarden die de wortels vormen van zijn oorsprong. Onze bedrijfsprocessen, medewerkers en cultuur zijn op deze kernwaarden afgestemd.
Snelheid:
Door korte en transparante communicatielijnen en hard-werken-mentaliteit zorgen voor een snelle, concrete behoeftebepaling bij klanten, waardoor het vraagstuk met snelheid wordt opgelost. Dit zonder de overige kernwaardes uit het oog te verliezen.
Deskundigheid (kennis van zaken):
Doordat de eigen medewerkers binnen NOVAPOINTieder op de juiste plek zit, lukt een ieder om de eigen deskundigheid optimaal te kunnen benutten. De medewerkers van NOVAPOINT zijn vakspecialisten binnen de taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden die zij hebben.
Betrouwbaarheid (HACEK)
NOVAPOINT is een betrouwbaar zakenpartner door:
- hard-werken-mentaliteit (H);
- afspraak = afspraak (A);
- open en helder communicatie met de klant (C);
- eerlijkheid naar elkaar toe (E);
- het leveren van de afgesproken kwaliteit (K).
Passie en ambitie
De principe van het werken voor NOVAPOINT houdt in dat je houdt van je werk en deze met volle betrokkenheid uitvoert, met de absolute oprechtheid en een enorme dosis aan enthousiasme! Wij zijn ambitieus en gepassioneerd en halen hiermee het uiterste uit ons zelf.
Onze motto is dan ook “NOVAPOINT werkt met passie!”
Duurzame relatie
De klanten en flexwerkers moeten alsware fan van NOVAPOINTzijn. NOVAPOINTprobeert dit te verwezenlijken door zich te verdiepen in de klant en flexwerker om zo de behoefte optimaal te kunnen bepalen. NOVAPOINTspeelt in op de ontwikkelingen en verwachtingen bij de klant en flexwerker. NOVAPOINT is hiermee onderscheidend en verrast de klant en flexwerker met deze aanpak.
De klant en flexwerker ziet NOVAPOINTniet als een doorsnee uitzendbureau maar als een echte ‘partner in business’. NOVAPOINT streeft dan ook voor een klantrelatie voor de lange termijn.